Posted on / by Escola Municipal de Música de Palma / in Uncategorized @ca

Bufa el vent

Es tracta d’una activitat formativa  per a infants de primària, d’una durada de 45’ .

BUFA EL VENT 2020

Podeu veure totes les fotos en el següent ENLLAÇ

questa activitat és una producció pròpia de l’Escola Municipal de Música de Palma que pretén que els alumnes gaudeixin del fet d’escoltar música en directe i, alhora, que coneguin i tinguin a les seves mans els instruments utilitzats en el concert i d’altres que proporcionarem des del centre per tal  que puguin participar activament fent música.

Els instruments que utilitzarem amb els infants seran instruments preparats per tal de gaudir de la interpretació i la sonoritat dels instruments de vent, fusta i metall, des del primer moment.

La duen a terme professores i professors de l’EMMP i el dia 10 de març de 2020 al Teatre Municipal Xesc Forteza.

Els centres escolars s’hi inscriuen a través de PalmaEduca

Memòria gràfica de la passada edició:

Tags: