Posted on / by Escola Municipal de Música de Palma / in propers esdeveniments

Cantata “Les veus de la natura”

La cantata “Les veus de la natura” és una peça musical que dóna veu als animals i fenòmens meteorològics, representats per temes que interpreten els infants i una orquestra en directe i que compta amb la presència d’un narrador/a.

L’Escola Municipal de Música de Palma coordina, juntament amb el professorat de música dels centres CEIP Gaspar Sabater (Palmayola), CEIP Pintor Joan Miró (Palma), Col·legi Santa Mònica (Palma) i El Temple (Palma)  els assajos, les partitures i la part musical instrumental de l’obra.

L’arranjament de les partitures anirà a càrrec, en principi, de l’EMMP.

Es tracta d’un projecte de curs adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’Educació Primària. La cantata es farà el tercer trimestre.

El número aproximat de cantaires és de 400.

Tags:

Deixa un comentari