Posted on / by Escola Municipal de Música de Palma / in Uncategorized @ca

Cantata “set dies que van canviar el món”

La cantata “Set dies que van canviar el món” ha estat escrita per a cor infantil, solista, narrador i orquestra.

És una cantanta en la que el Professor Picapoll és el personatge que explica les seves teories delirants en forma de conferències. En aquest cas ens explica els set invents que, segons ell, són els més extraordinaris de la humanitat: el llenguatge, el pa amb tomàquet, els numeros, el mambo (juntament amb el txa-txa-txa i el rock and roll), l’amor, la mandra i el futbol. És una paròdia de la creació del món que, a través de textos i de la música, conté picades d’ullet al present i a la tradició.

L’Escola Municipal de Música de Palma coordina, juntament amb el professorat de música dels centres que s’inscriguin a través del programa PalmaEduca de l’Ajuntament de Palma,  els assajos, les partitures i la part musical instrumental de l’obra.

L’arranjament de les partitures anirà a càrrec, en principi, de l’EMMP.

Es tracta d’un projecte de curs adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’Educació Primària. La cantata es farà el tercer trimestre.

El número aproximat de cantaires és de 400.

Tags: