Posted on / by Escola Municipal de Música de Palma / in Uncategorized @ca

Junts Sonam Millor 19/20

Continuam amb aquesta fantàstica experiència que ens reafirma en la nostra convicció que TOTHOM POT FER MÚSICA.

A continuació teniu un resum de les fotos del que fou l’edició del curs passat així com el documental fet expressament i que és un compendi viu de totes les vivències que vam tenir fins el mateix dia del concert final.

FOTOS JUNTS SONAM MILLOR 2019

DOCUMENTAL JUNTS SONAM MILLOR

JUNTS SONAM MILLOR és un projecte de l’EMMP, juntament amb tots els centres col·laboradors, que mostra com tothom estam capacitats per gaudir i fer gaudir amb la música: tocant instruments com ara violoncel, violí, piano, guitarra, marimba, vibràfon, clarinet, flauta travessera, trompeta, saxo, trombó. També cantant amb el cor del centre i també amb el Combo.

Aquest concert és la realitat feta música i la música real que surt de la il·lusió, de les capacitats individuals posades al servei del grup, de manifestar ben fort que no són músics sols els que treuen títols sinó que ho som tots aquells que, amb els nostres límits, tocam i disfrutam amb el nostre instrument…i en les diferents agrupacions de l’EMMP queda demostrat que JUNTS SONAM MILLOR.

Tal i com va quedar palès en la primera edició del JSM és possible que tothom pugui fer música. Ara bé, és necessari aprofundir en la tasca d’inclusió i no plantejar-ho per un resultat final sinó en la inclusivitat també en el procés de creació de l’activitat.

En aquesta segona edició tendrem presents dues vessants: el procés en sí i el resultat musical.

La finalitat és la d’aconseguir no sols que els infants facin música junts sinó que aprenguin música junts. Per això crearem complicitats que sols ho poden ser des del coneixement entre ells.

Inclourem d’una manera més exitosa la figura de l’alumne guia ja que serà molt profitós no sols per augmentar la relació entre infants sinó per la tranquil·litat i seguretat que tendran famílies i professorat dels respectius col·lectius.

Centres que hi participen:

Mater Misericordiae
Associació Asperger
ONCE
ASPAS
Impulsara!
Aspace.
CEE Son Ferriol

DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE 1819

La proposta d’aquesta edició és la de fer palès el procés de formació dels músics i de les diferents agrupacions per tal de conformar un documental que mostri les estratègies que duim a terme, la implicació de la comunitat educativa de totes les entitats que hi participen i particularment dels alumnes i professorat de l’EMMP.

Tags: