Posted on / by Escola Municipal de Música de Palma / in notícies informatives, propers esdeveniments

MUTARE & SON ESPASES

Aquesta activitat és una extensió del projecte Mutare que duim a terme a l’Escola de música cada divendres. En aquest cas ens desplaçam a les instal·lacions de l’IBSMIA (institut balear de salut mental per a la infància i l’adolescència) cada dijous per fer activitats relacionades amb la música amb les persones que estan temporalment ingressades.

L’acollida ha estat meravellosa i hem començat el que seran un cicle de concerts que seran oferts per alumnat de l’escola de música aprofitant un dels dies de visita de les famílies per tal que juntment amb les seves filles i fills puguin estar plegats gaudint d’una activitat.

El primer concert fou el dia 1 de febrer a càrrec del grup “The Light” format per alumnes d’entre 12 i 18 anys del nostre centre. L’experiència fou enriquidora per ambdós costats ja que una de les finalitats del projecte és fer visible la realitat de la salut mental en la infància i, sobretot, en l’adolescència.